I Alvdal er også fabrikken til Synnøve Finden som bl.a lager ost.
Så denne lille bygda har mye og mye mer enn det som er nevnt her.
Kjører en forbi Alvdal eller er i Alvdal så er det, det naturlige stedet og spise. Koselig sted med god mat.
Og i Alvdal ligger Husandtunet, museum, en fin samling med gamle hus.
Vi har 2 jente katter og de vil ikke ut om vinteren. Noen ordentlige stuegriser.
Vil helst ligge forann ovnen og varme seg.
Denne trikolor katten, syntes vi er så pen. Rød, svart og hvit.
Men den er litt urolig og litt redd, så det er veldig vanskelig og ta bilde av den.
Men den er også veldig kosette. Og kommer hoppende på fange når vi setter oss.